۱۳۹۱ تیر ۶, سه‌شنبه

فیلمبردار رضا پهلوی درگروههای سانسور اخبار در فضای مجازی!

پژمان اکبرپور فیلمبردار رضاپهلوی  عضو گروه  فیسبوکی  سانسور اخبار در فضای  مجازی!

۹ نظر:

  1. باوركردني نيست!اين همه دم ازآزادي بيان ميزنن!!!

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ...چون به خلوت مي روندآن كارديگرميكنند!

      حذف
  2. اكانت بالاتريني شماچيه؟

    پاسخحذف
  3. عجب . شما چقدر آدم بیطرفی هستی .
    گواه : محتوای هرز نامه!

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ازديدسانسورچي ويافحاشين!بله حق باشماست هموطن!

      حذف
  4. با درود "اسرار" عزیز؛
    عجب گیری افتادیم از دست این جماعت؟ ۹ ماهه که بشکل کاملا سازمان یافته، محیط مجازی را پر کرده اند از مجیزگویی همایونی(که البته مفت چنگ شان، بالاخره آزادیست) و تحریف تاریخ و حمله و تخریب هر چهره و حرکتی که در خط شان نیست, با فحاشی و زدن برچسب اطلاعتی, خط امامی،.... و بکار بردن همان زبان و شیوه و (ضد)ادبیات قدیمی و آشنای تلویزیون های سلطنتی لس آنجلسی و سرآخر هم مظلوم نمایی!؟
    از آن طرف؛ انتشار اظهارنظرات و نوشته های کم مایه تبلیغاتی تکراری و زنجیره ای بوسیله نام های مجازی, با ترفند نخ نمای: "من یک جمهوریخواه هستم ولی از شاهزاده!؟ رضا پهلوی حمایت میکنم"
    از این طرف هم که باز دقیقا از همان ۹ ماه پیش، مقالات زنجیره ای(۲ مقاله در هفته) امثال "اسماعیل نوری علا" و "الهه بقراط" و ... یا به عبارتی دیگر بهتر است بگوییم؛ "سلطنت طلبان چراغ خاموش"، در فواید حکومت پادشاهی و شخص "رضا پهلوی"، باز هم تحت پوشش جمهوریخواهی!؟(بیچاره جمهوری و جمهوریخواهی!) با این ادعای واهی و مسخره؛ که کسی بهتر و شایسته تر از این آقا برای رهبری مخالفان حکومت ولایت فقیه نداریم!!
    خلاصه که: "..انسانم آرزوست" -
    با آرزوی بر قراری دموکراسی واقعی بدون آقا بالاسر درایران - فرهاد

    پاسخحذف
  5. من اتفاقا همان پژمان اکبرزاده هستم. عضو صدها گروه فیس بوکی هم هست که اسم خیلی از آنها را نمی دانم چون افراد بدون تایید مرا اضافه می کنند و فیدهایشان گهگاه برایم می آید. فیلمبردار رضا پهلوی هم نیستم. ضمنا هر چه به نظرم دروغ باشد به آن منفی می دهم منجمله همین لینکی که اسکرین شات دیده می شود.

    پاسخحذف
  6. سلام پژي عزيز از كامنتت تعجب كردم صادقانه بگم ازت انتظار دروغگويي نداشتم!!! پژي جون اون گروه جزو اون صدها گروهي كه گفتي نيست چون يك گروه مخفيه كه بدنبال سانسور لينكهاي انتقادي ازخانواده پهلوي وهمچنين پشتيباني از اخباري كه در رابطه با خاندان پهلوي بخصوص دروغ وعوامفريبي در فضاي مجازيه ايجادشده، پژي عزيز بنده دو ماه وچندوقت تو اون گروه باشما ودوستان بودم دوستاني كه اگر به 2تا لينك منفي ندهي بايد بازجويي بشي وانواع واقسام توهين ... گفتي به لينكهاي دروغ منفي ميدهي پژي عزيز اين لينكي كه بالا دستور سانسور صادر كردي لينكي سرگرميه !همين...شما دروغ ميگيدچون بدنبال عوامفريبي ودروغگويي هستيد اخبار را سانسور ميكنيد كه حقيقت را پنهان كنيد...گفتي فيلمبردار رضاپهلوي نيستي كه اين هم دروغه شما كه اين فيلمبرداري رو چند ماه پيش در بوق وكرنا كرده بودي !به اين آدرس برو https://balatarin.com/permlink/2012/6/5/3047148 پژي عزيز صداقت وشهامت داشته باش واعلام كن كه سلطنت طلبي واز نوع متعصبش

    پاسخحذف